4 Mayıs 2008 Pazar

NEFIS KREPLER

Bir sef garson bir ascibasi merak etmeyin aralarinda rekabet yok, herikisi de kendi alanlarinda en iyi , yani bir sorun yok :))) tesadufen arka arkaya dustuler. krep her evin kahvalti masasina arada birde misafir olmali diye dusunuyorum. ozellikle burda ekmek olmayinca harika bir kurtarici. kreplerin icine bir kismina krem peynir, bir kismina fistik ezmesi uzerine bal surerek servis yaptim. ulkemdekilere krepleri, kaymak uzerine bali surerek yemelerini siddetle oneririm:) muhtesem bir tad gercekten. ee artik tarife geceyimde sizde deneyin demi:)
MALZEMELER
-2 su bardagi sut
-1 yumurta
-2 cay kasigi tuz
-2 su bardagi un
YAPILISI
yumurta, tuz ve sutu derin bir kasede mikser yardimiyla karistiriyoruz,yavas yavas unu ilave ediyoruz mikserle karistirmaya devam ediyoruz. (unu kivamini kontrol ederek ilave ediyoruz, biraz yogun akiskan bir kivamda olacak, kati yada sivik olmayacak ) daha sonra teflon tavayi isitip bir kac damla yag dokuyoruz. bir kepce krepten alip , tavanin kenarina dokup, tavayi hareket ettirerek tavanin her yerine yayilmasini sagliyoruz. pisince cevirip diger yuzunude pisiriyoruz(tabi pismesi cabuk oluyor) arasina arzu edilen malzeme surulup servis edilebilir
Afiyet olsun

NOT: Tazecik ev hanimlari basligi altinda, her evin sofrasinda genelde bulunan yemekleri, kahvaltiliklari yayinlamayi dusunuyorum. cagin getirisi olarak cogunlugumuz evlendikten sonra yemek yapmaya basliyoruz(mesela ben) en basit yemek bile daha once yapilmayinca yapilamiyor. bu basliktaki tariflerimin tazecik ev hanimlari icin faydali olmasi dilegiyle, sevgiyle kalin

6 yorum:

Disalce dedi ki...

canım kreplerin nefis görünüyor..ellerine sağlık....

basit tariflerle ilgili yazdığın şeyede katılıyorum..çok iyi olur..kızımız falan var...ya yemek yapmayı bilmezlerse dimi....

canım öpüyorum seni...

www.illedeyemek.com dedi ki...

elinize sağlık nefis görünüyorlar,hayırlı günler diliyorum....

Adsız dedi ki...

ascı basın cok sevımlı boyle mesaı arkadası dostlar basına krepler cok lezız gorunuyor elıne saglık zarıfe

Adsız dedi ki...

krepler enfes hele sunum bir harika
ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

tazecik ev hanımları olarak pratik tariflerini bekliyoruz.umarım amerikadakiler türk mutfağını kültürünü sevip uyguluyorlardır.

minikleri öpüyorum ,selamlar...tuanabeti

feslegenbahcesi dedi ki...

bahceme ugrayip,biraktiginiz guzel yorumlar icin hepinize tesekkur ederim,yorumlarinizla renklenen, yasiyan bir bahce haline gelen sayfama, her zaman beklerim