27 Mayıs 2008 Salı

AMERIKAN SOFRASINDA BALIK SUNUMU



Gecen haftaki ziyaretimizde amerikada konserve disinda balik yeme imkani bulduk, tabi farkli bir sunumla beraber :)) somon baligi tavada cok az yagda kizartilmisti, misir unundan ev yapimi tortillaya balik eti, cig ispanak ,yogurt, avakado ve kup dogranmis sogan eklenip, durum yapilarak servis edildi. serviste farkli gelen, bizler genellikle yogurdu( ben kendi durumume az yogurt koydun onlar daha fazla ekliyorlar) balikla tuketmeyi sagliksiz buluruz ama amerikalilar bizimle ayni fikirde degiller :)) cig ispanagida ilk defa yedim, guzeldi sadece avokadonun tadi bana pek hos gelmedigi icin o olmasa daha iyi olurdu diyorum, genel olarak tadi guzeldi, farkli tadlari sevenlere onerilir
Afiyet olsun

1 yorum:

zarpandit dedi ki...

vay be amerikalılar bol yoğurtlu yiyolar demek..ya benim bildiğim bayat balıkla yoğurt birleşince zehirlenme yapıyor tazeyse sorun yok:)ama gayet lezzetli gözüküyor..balığa yeşillik yakışmış ama avakado fikri banada uymadı:)
paylaşım için teşekkürler canım..
hayırlı cumalar..