7 Mayıs 2008 Çarşamba

PORSIYONLUK KOSTEBEK PASTA

Kostebek pastayi PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 22 , icin yaptim(daha dogrusu bu pastayi ilk tatmama vesile olan ardasim safak bize geldi beraber yaptik, pastayi etkinlik icin yaptik ama yaptiklarimizi gonderemedigimiz icin, yanina makarna salatasi ve kasarli pogaca ekleyip, turkiyeye tatile gitme hazirliginda olan asumanlari cagirdik, guzel bir muhabbet vesilesi oldu.PDCS etkinligine daveti icin sevgili fatosa tesekkur edip kolay gelsin diyorum.
MALZEMELER
-1 yumurta
-yarim su bardagi seker
-yarim su bardagi sut
-subardaginin dortte biri kadar sivi yag
-1 paket kakao
-yarim paket kabartma tozu
-un
-findik yada ceviz
-muz
-kremsanti
YAPILISI
yumurtayi bir kapta sekerle cirpiyoruz, sutu, sivi yagi, unu ekliyoruz(yogun akici kivamda olacak) mikserle karistirmaya devam ediyoruz.kakaoyu ekliyoruz , en son kabartma tozunu ekliyoruz, karistirip orta boy tebsiye dokuyoruz.(kek hamuru tepside 1 cm yuksekliginde olacak, ince olursa kurur) 425 fahrenhaytta pisiriyoruz. soguduktan sonra su bardaginin agziyla yuvarlak parcalar kesiyoruz.

bu parcalarin uzerine dilimlenmis muz koyuyoruz.
muzun uzerinede bir yemek kasigi kremsanti ekliyoruz. yuvarlaklardan kalan kek parcalarini ve 1 cup findigi rondoda cekip hazirliyoruz(bu islemi yuvarlaklari cikardiktan sonra yaptik) karisimdan kremsantinin uzerine dokup elimizle hafifce bastirmadan sekil veriyoruz, kostebek pastalarimiz servise hazirdir
Afiyet olsun

7 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ellerine saglık.. bende yapmıstım bu kostebek pastalardan gercekten harıka oluyor.. afıyet olsun sıze:)
katıldıgın için cok tesekkur edıyorum..
herzaman bekliyorum..
gorusmek uzere..


Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek:)
isim: fatos tuncay
site adı: http://fatostuncay.blogcu.com/
Tarif : Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/
Tüm hayallerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileği ile;

SEVGİLERİMLE;

FATOŞ

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
bende geçenlerde yapıp siteme koymuştum
ellerine sağlık çok güzel olmuş
hafif bir lezzet
sevgilerimle

Bir Anne dedi ki...

Nefis gorunuyor pasta, ellerinize saglik. Tek porsiyonluk olmasi da cok iyi fikir, bayildim:)

made in funda dedi ki...

ben de denemyi çok istiyorum bakalım ne zaman fırsat olur.sohbet mamalar hepsi harika.eline sağlık canım.ben sanal da olsa bir tane cik alayım..

banu kırmızıgül dedi ki...

cok guzel olmus canım. ellerine sağlık. sevgiler..

Disalce dedi ki...

canım çok sevdiğim bir lezzettir...bende eskiden yapmıştım...lezzetli oluyor...

ellerine sağlık..harika görünüyor....

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel gorunuyor
ellerinize saglik,sevgiler