21 Eylül 2008 Pazar

KARNIYARIK KUCUK BIR FARKLA



Esimin severek yemedigi yemeklerden biri malesef karniyarik, malesef diyorum cunku ben cok seviyorum. esim sevmeyince cok nadir yapar olmustum. bu hafta patlican aldim onun sevmedigi kisimlari cikararak denedim, iftari merakla bekledim.. sonuc gayet iyiydi. bu halini daha cok sevdi.. artik daha sik karniyarik yapabilecegim :))) biz normalde patlicanlari alaca soyar, tuzlu suda bekletir, yagda kizartir, boyunca bicakla hafif keser, kasikla icini acardik, kiymali harcini da ekleyip uzerine domates dilimleyip, firina gonderirdik. uzerindeki domatesler pisince yemegimiz hazir demekti. farkli olarak; kabuklarini tamamen soydum, ikiye ayirip iclerini tamamen oydum, tuzlu suda bekletip, kuruladiktan sonra yagda kizarttim. (bazilarini fazla kizartmisim ) kabuklarini soyup, icini cikarinca biraz kucuk oldular.. ama tadi gayet guzeldi.. karni yarigi sevmeyenler icin bu sekli oneririlir..
AFIYET OLSUN

1 yorum:

neseersoy dedi ki...

selam,
ellerine sağlık , bende karnı yarığı çok severim.
sevgilerimle