17 Eylül 2008 Çarşamba

MUTLU COCUKLAR ve MUTLU EBEVNLER

Bazen yazilacak, soylenecek cok sey vardir ama nerden nasil baslayacagina karar veremezsin. bende bu yazida bu durumdayim, 15 dk dir bir yerlerden baslamaya calisiyorum, bir turlu istedigim girisi yapamadim. bu baslik altinda, deneyipte olumlu yada olumsuz sonuclarini gordugum davranislari paylasmak istiyorum. alti yasina girmis onurun, 15 aylik anilin ve dogmasina 4 ay kalan nasipse kizimiz nergizin (simdilik ismi bu :)) ) anneleri olarak cocuk egitimi, cocuk gelisimi herseyden cok gundemimde. bu konuda kitaplar okuyorum, siteleri inceliyorum. ozellikle kizimizin hayatimiza girmesinden sonra kendimi gelistirmek icin daha buyuk bir baski hissediyorum, nasipse dogdugunda kucuk oglum 19 aylik olacak. buda benim hayatimda planli, duzenli, bilincli yasamayi daha cok zorunlu kiliyor. bu surecte deneyimlerimi paylasmak ve sizlerin degerli fikirlerini almak istiyorum.. bana yorumlarinizla destek olursaniz , beni cok mutlu edeceksiniz...
sevgiyle kalin, hayirli iftarlar...
not: resim niyagara selalesinden, elimde fotograf makinasi etrafi cekerken, onurun uzaklasmaya calisan kardesini bir halle kucaginda tasiyan halini gorunce dayanamayip cektimlerimden biri :))

Hiç yorum yok: