22 Nisan 2008 Salı

BORULCE SALATASI


Borulce bana babannemi hatirlatir. babannem borulcenin corbasini ve salatasini yapardi. bizim ailede salatasi daha cok sevilirdi. uzun zamandir borulce salatasi yememistim diyebilirim. columbusta ozellikle mantiyla birlikte yemegi sevdigim bir salata olarak bahcemde yerini aldi. amerikada aldigim borulceleri suda bekletmeden direkt olarak hasliyorum. cok kisa zamanda haslaniyor. ulkemizde yetisenler bu kadar kolay haslanmiyor malesef. amerikanin kuru bakliyati duduklu tencereye ihtiyac duymadan kolaylikla pisebiliyor ve gayette lezzetli oluyor. bu ozelliklerini kendi cinslerine mi yoksa hormona yada genetiklerinin oynanmasina mi borclular bilemiyorum

MALZEMELER
-yarim paket borulce
-marol
-brokoli
-kuru sogan
-limon suyu
-karabiber
-tuz
YAPILISI
Borulceleri hasladim, marol, brokoli ve sogani ince ince dogradim. limon , karabiber ve tuzu ekledim.borulce salatasinin orjinalinde sadece kurusogan ve karabiber var.salatanin bu ikisi olmazsa olmazi . ben brokoli ve marolu ekledim daha guzel bir tad ortaya cikti.
Afiyet olsun

4 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Öncelikle blog dünyasına hoşgeldin
börülce ile ilgili değişik bir tarif ararken seni buldum,hayırlı olsun bloğun

Börülcede nefis görünüyor.Ellerine sağlık
görüşmek üzere
Sevgiyle kal

feslegenbahcesi dedi ki...

Dilekcim, yorumun ve guzel dileklerin icin tesekkur ederim, bahceme herzaman beklerim

Adsız dedi ki...

Hoşşgeldiniz ... umarım keyifli zaman geçirirsiniz buralarda..

börülce salatasını bende pek severim.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

feslegenbahcesi dedi ki...

zerrincim tekkur ederim bahceme ugrayipta yorum biraktigin icin