7 Nisan 2008 Pazartesi

TUZLU SIMIT


Mutfak tezgahimi susleyen iki mutfak gonullum var.sef garson ve ascibasi olmak uzere.. bugunku servisimizi sef garson yapiyor.:)) tuzlu simitlerin tarifi gulenay in sofrasindan. yapildiginda garanti sonuc veren tarifleri severim. bu tarifte onlardan biri. icine limon konulacagini okuyunca acaba nasil olur diye biraz tedirgin olmustum ama sonuc harikaydi. tarif defterimizde olmasi gereken bir tarif diye dusunuyorum
MALZEMELER
-1 paket margarin(250 gr)
-1 limonun suyu
-1 caybardagi su
-1 caybardagi sivi yag
-1 yumurta (sarisi icine, aki susamlari yapistirmada kullanilacak)
-1 paket kabartma tozu
-tuz(belirtilmemisti ben1 takli kasgi koydum , damak zevkine gore 1 yemek kasigina kadar artirilabilir)
YAPILISI; malzemeleri sirayla karistirdim, kulak memesi yumusakliginda hamur elde ettim. yuvarlak ve cubuk sekli verdim . once yumurta akina sonra susama buladim. 180 derecede(350 fahrenhayt) 20 dk pisirdim.
Afiyet olsun

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tarifi gorur gormez denedim cok guzel oldu gercekten limon suyu harika olmus elinize saglık zarife

LaMa dedi ki...

Resim cok hos olmus:)