9 Nisan 2008 Çarşamba

HARIKA YOGURT SOSUYLA MEYVE(CILEK) SALATASI

Amerikada tatdigim en guzel lezzet pizza (gercekten muhtesem yapiyorlar, pizza sever olarak amerikan pizzalarina 10 uzerinden 10 veriyorum :)) ) ve yeni tatdigim maple surubuyla hazirlanan yogurt soslu cilek. Turkiyede bu surup varmi bilmiyorum ama cilek severlerin cilegi birde boyle tatmalarini tavsiye ederim. Ailece gorustugumuz sevgili Jean`nin esi hazirladi bu meyve salatasini.. Parmir ailesine hersey icin tesekkur ederim...
MALZEMELER
-cilek (arzu edilen miktarda)
-seker
sos icin;
-yogurt
-maple surup
-limon suyu
YAPILISI
ben bir kase cilek kullandim. yapraklarini temizleyip yikadiktan sonra dogradim ve uzerine 2 yemek kasigi seker dokup buz dolabinda bir sure beklettim. sosu icin bir kase yogurda yarim limonu sıktım ve suruptan 3 yemek kasigi ekledim, karistirdim.bu oranlar damak zevkine gorede ayarlana bilir. resimde sosla cilegi yanyana koydum ama sosu cilegin uzerine dokerek servis yaptim. cok kolay ve lezzetli bir tarif
Afiyet olsun

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mrhb siteniz acıldıktan sonra bagımlıgınız oldum.her gun mutlaka bakıyorum.meyve salatanız cok guzel gorunuyor.eger bahsettıgınız sosu bulursam deneyecegım.elınıze saglık.zarıfe

feslegenbahcesi dedi ki...

yorumlarin ve ilgin icin tesekkurler zarifecim, maple surup akcaagac pekmezi olarak geciyor umarim bulursun

Unknown dedi ki...

Tebrik ederimmm:))Sayfani Reyhan'cim...Cici olmus.MAsallah daimde olsun insallah...Biliyorsun yogunlugumuzu firsat buldukca gelirim bahcene.Cuma beklerim sekerim:))jkgycsz