25 Nisan 2008 Cuma

MEYVELI KEK


Mutfagimda o an halihazirda bulunan malzemelerden guzel tadlar ortaya cikinca mutlu oluyorum ve mutfakta marifetli bir hanim olma yolunda ilerliyorsun diyorum kendime (tabi daha gidecek cokkkkk yolum var daha ama yinede arada bir kendine moral vermek, simartmak lazim demi :)) ) pisirdiklerim konusunda en cok taktir aldigim yer columbus oldu. anacim ne yapsam begeniliyor dermisim; esim ve misafirlerim ve tabi ben tarafindan (en kati elestriyi ben yaparim kendime , bende begendiysem okeydir :)) ) havasindanmidir, suyundan mi yoksa yoksa o meshur elektrikli ocaklarindan mi bilemiyorum. pisirdiginin begenilmesi, bir daha bir daha istenmesi verdigin emege degdi dedirten harika bir duygu, hepimiz icin bu duygunun pisirdigimiz surece surmesi dilegiyle diyip artik kekimin hikayesine geceyim; meyveli keki sevgili gulenay da yemistik ve hosumuza gitmisti. esim kek yapmami istegince , ben bu istegi meyveylede birlestirdim ortaya bu goruntu cikti, guzelde oldu. gulenay kremsanti kullanmisti ve aralara receli sulandirip dokmustu. ben evdeki malzemeleri kullandim. meyve olarak muz ve cilegim vardi , kekide ananasli yaparak bir cesit daha meyve tadi eklemis oldum. cok lezzetli oldu tavsiye ederim..
MALZEMELER
-yarim tepsi ananasli kek (hazir kek karisimi kullandim, kalmis bayat kek de olabilir)
-kakaolu puding (ben kendim yaptim; 2 su bardagi sut kullandim)
-maple surup(hafif sulandirilmis recelde olabilir)
-muz, cilek
YAPILISI
kekleri iri parcaladim, buyukce kaseye once kek uzerine puding, uzerine meyve, onun uzerine maple surup, tekrar kek ve yukaridaki sirayi takip ederek kaseyi doldurdum.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok: